2008-11-07

Till salu

GOD FREDAGSKVÄLL
Jag har sytt så symaskinen blöder:-)
Här nedan är några saker som är till salu.
Frakt tillkommer enligt postens prislista.
Maila mig vid intresse.


Nr 1 Påse för smink eller annat småplock. 60kr.


Nr. 2 implar med härligt mönster. Ca 90 cm från första till sista vimpeln. Passar perfekt vid en dörröppning eller över en barnsäng. Pris 130 kr



Nr. 3 Lyxig necessär eller kanske söt förvaring till barnens klossar. Höjd 23 cm, diamter ca 18 cm. Påsen är fodrad med ett härligt prickigt tyg i klarröd färg. (Botten är också prickig) Nertill är den dekorerad med en söt spets. Försluts med annoraksnöre i sydd kanal. Pris 160 kr

Nr. 4 Även här en härlig påse för allehanda förvaring. Höjd ca 30 cm, diameter ca 18 cm. Fodrad med ett rutigt tyg i blått och vitt. (Botten är randig) Pris 160 kr


Nr. 5 Underbara vantar i akrylgarn, dekorerade med söta blommor och pärlor. Färgen är svår att beskriva men lutar åt aprikos-orange... Lagom stora för en 2-3 åring. Garanterat ingen annan som har likadana vantar på dagis!:-) Pris 200 kr.
ALLA NÄSDUKSFODRA KOSTAR 45 KR


Nr. 6 Näsduksfodral lagom stort för en förpackning näsdukar. Färgen kommer inte riktigt till sin rätt här. går mer mot mörkrosa än rött. Fodrat med tyg enligt bild 13



Nr. 7 Se beskrivning bild 6. Fodrat med tyg enligt bild 8


Nr 8. Se beskrivning bild 6. Fodrat med tyg enligt bild 7


Nr. 9 Se beskrivning bild 6. Fodrat med tyg enligt bild 8


Nr. 10 Se beskrivning bild 6. Fodrat med samma tyg som på utsidan.

Nr 11 Se beskrivning bild 6. Fodrat med tyg enligt biild 12


Nr. 12 Se beskrivning bild 6. Fodrat med tyg enligt bild 11

Nr 13. Se beskrivning bild 6. Fodrat med tyg enligt bild 6

5 kommentarer:

Millygarden sa...

Tack för snälla kommentar hos mig!
Men så mycke fint du sytt! Gillar tvättpåsarna,fin modell!


Kram Marina

Himmelbit/Njut en smula sa...

Hej Åsa!

Ni pysslar på du och mamma - helt underbart fint!!

Tack för din kommentar hos mig. Butiken som jag skrev om heter "Vår butik" och ligger här i Tranås i norra Småland. Det är inte alltid det finns godbitar där att köpa utan man får ha lite koll - och tur :-D. Ibland har de massor av fina saker, ibland finns inget man vill ha.

Men om du besöker vår lilla stad och inget hittar i "Vår butik" så får du inte skylla på mig ;-). Men vi har flera mysiga inredningsbutiker också så du behöver nog inte komma hem tomhänt.. ;-) :-D.

Ha en toppendag!
Kram

Mjuka sa...

Grattis, du har vunnit ett tröstpris hos mig
kram M

Mjuka sa...

Min mailadress är info@minikex.se
mvh Malin

Sara Mårtensson sa...

Hej!

Här har jag varit förut ;-) Vad mycket fint ni sytt! Gillar speciellt den randiga påsen!

Roligt att du är med och tävlar hos mig! Lycka till!

Kram Sara